recent posts

banner image

Başarı Psikolojisi



BAŞARI NEDİR ?

İnsanlar ne yapıyorlar da bulundukları süreçte, eğitim hayatlarında, kariyer hayatlarında, bir takımı yönetirken, bir iş kurarken, organizasyon yaparken ya da zamanlarını yönetirken başarılı oluyorlar?

Ya da ne yapıyorlar da tüm bu süreçlerde başarısız olabiliyorlar?

İnsan, sonuca odaklanınca her olumlu sonucu başarı, her olumsuz sonucu da başarısızlık zannedebiliyor.

Hayatta istediği her şeyi hedefi zannedebiliyor. Böyle zannettiği içinde gerçek hedeflerine göre değil, isteklerine göre hareket edebiliyor.

Oysa, hayatta başarılı olabilmek için insanın isteklerini yönetebilmesi, isteklerinin yönünü hedefe çevirebilmesi gerekir.

NEDEN BAŞARI PSİKOLOJİSİ?

Çünkü insan doğası gereği attığı her adımda başarılı olmak ister.

Boşanmak için evlenmeyi kim ister ki?

Kim ister iflas etmek için şirket kurmayı?

Ya da

Kaybetmek için yarışmayı…

Peki, insan başarmak için çıktığı yolda neden başarısız olur?

Konu ne olursa olsun her başarı emek ister ve insanın emeklerinin karşılığını alabilmesi için süreye ihtiyacı vardır.

Tıpkı bir tohumun, yüzeye çıkışı için zamana ihtiyacı olduğu gibi, meyveye dönüşebilme evrelerinin tamamlanması için de zaman gereklidir. Dolayısıyla her başarının ardında zaman, emek ve sabır vardır.




İnsan sonucu hemen istedikçe, sabrı azalır ve karşılaştığı engellerde mücadele gücünü kaybetmeye başlar. Böylece sorunları çözmek yerine şikayet eder hale gelir. Oysaki her şikayet insanı çözümden uzaklaştırır. Aslında karşılaşılan engeller insanı yıkmak için değil, daha da güçlenip, gelişmesi içindir. İnsan şikayet etmek yerine karşılaştığı engeli nasıl aşacağına odaklandığında çözüm üretebilir.

Tıpkı kaya ile karşılaşan bir filizin durumu gibi... O filiz kayanın içinden kendine yol açıp ağaca dönüşürken mücadeleden yılmaması, onun kök ve gövdesinin daha dayanıklı olmasına sebep olur. İşte insan da hedefine giderken zorluklarla mücadele edip çözüm üretmeye çalıştıkça güçlenir.

Böylece her çözüm insana bir kilidin anahtarını kazandırır. Bu kilitleri açarak hedefine ulaşan insan başarıya ulaşır.

Peki, ulaşılan başarı nasıl korunur?

Bir süreçte başarı elde ettikten sonra işin en önemli kısımlarından biri o başarıyı koruyabilmektir. Başarının kalıcı olabilmesi için insan hedefine vardığında mutlaka sonuç değerlendirmesi yapmalıdır. Çünkü sonuçları değerlendiren yaptığı doğruları ve yanlışları fark eder. Böylece hayatında strateji geliştirebilir.

Başarının 7 Anahtarı

  • Doğru ve net karar
  • Karardan sonra hemen harekete geçmek
  • Sessizlik
  • Bedel ödemek
  • Engellere rağmen devam etmek, vazgeçmemek
  • Sabretmek
  • Sonuç değerlendirmek

İşte insanın hayatta başarılı olması için ihtiyacı olan stratejileri bilmesi gerekir. Hedeflerini, girişimlerini bu stratejilere göre yönetirse başarının önündeki engeller kalkar. Çünkü insanlar hatalı yöntemler sebebiyle engellerini büyüttükleri için başarısız olurlar. Bu sebeple bu stratejileri bilmek ve uygulamak çok büyük bir konfor ve avantaj sağlar.

İşte 'Başarı Psikolojisi' programı bize başarılı olmanın yöntemlerini, yolunu, yordamını anlatır. 



BAŞARI PSİKOLOJİSİ PROGRAMI

Hem bireylerin hem kurumların katılabileceği bir programdır. Herkesin hayatına yön verebilmesi için bu programı alması şiddetle tavsiye edilir.


Başarı Psikolojisi Semineri Bize Ne Kazandırır?

  • Başarılı ve mutlu olabilme becerilerimizi geliştirme
  • Problemleri doğru analiz edip işe yarayan çözümler üretebilme
  • Stresi yönetebilmek ve motivasyonumuzu en etkili şekilde kullanabilme
  • Karşılaştığımız olayları analiz edebilme
  • Hayata karşı farkındalığın artması
  • Doğru hedeflerin belirlenmesi ve belirlenen hedeflere ulaşabilme
  • Başarıya giden yolda karşılaşacaklarımızı önceden öngörebilme
  • Başarı için gereken stratejilere sahip olabilme



“Başarı Psikolojisi” Seminer Programı Konuları

Başarı Psikolojisi Seminer Programı’ndan bazı konular;

  • Deneyimsel Tasarım Öğretisi Nedir?
  • Süreç Yasası (Başarının Aşamaları)
  • Hamle Yasası (Başarının Stratejileri)
  • Yön Yasası (Hedef ve Hedef Belirleme Stratejileri)
  • Bedel ve Beklenti (Güçlü ve Mutlu Olmanın Stratejileri)
  • Oyun (İnsanın Düştüğü Tuzaklar)
Kimler Katılabilir?

“Kim Kimdir? Eğitimi” almış, öğrenme ve kendini geliştirme isteği olan, kendine ve zamanına yatırım yapmak isteyen, dününden daha güçlü ve mutlu olabilmenin yöntemlerini öğrenmek isteyen, yaşam kalitesini arttırmak isteyen herkes katılabilir.

 





Başarı Psikolojisi Başarı Psikolojisi Reviewed by Deneyimsel Tasarım Öğretisi on Ağustos 20, 2022 Rating: 5

90 yorum:

  1. İçinde yaşadığımız hayatı gerçekten anlayabilmek için, hayatımıza anlam katabilmek için ve sahte kazançlar ile oyalanan değil gerçekten kazananlardan olabilmemiz için mutlaka alınması gereken bir program.. Hayatına yön verebilmek isteyenler için önemle tavsiye edilir..

    YanıtlaSil
  2. 15 yıllık iş kariyerimde en zorlandığım alanlardaki sorularıma cevapları bu eğitim sayesinde buldum. Artık her kararımı daha bilinli, daha öngörülü alıyorum. Problemlere daha stratejik geçici olmayan çözümleri bulabiliyorum. Herkesin ertelemeden alması tavsiyemdir

    YanıtlaSil
  3. Bir insanın hayatında alabileceği en verimli eğitim programı...gerçek bir klavuz...yaşam yol klavuzu...

    YanıtlaSil
  4. Günümüz koşullarında her şey çok hızlı akmakta… Yaşamın içerisinde dikkat dağıtıcılara ve oyalayıcılara takılmadan bilinci açık tutabilmek oldukça zor. Bu sebeple Başarı Psikolojisi programı zaman yönetimi, ilişkiler yönetimi, duyguları ve davranışları kontrol edebilme konusunda hem destek vermekte hem de sizi güçlendirmekte…

    YanıtlaSil
  5. Bu eğitimi aldıktan sonra, hayatta bir adım önde olmama vesile oldu...
    Daha bilinçli kararlar almak beni mutlu etti...
    Teşekkürler...
    İyi ki varsınız...

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle herkesim alması gereken bir eğitim 👍🏻

    YanıtlaSil
  7. Bazen her kazanç insana kazandırmıyor veya her kaybediş kaybediş değil. İnsan elindekini kaybettiğini zamnederken başka bir yerden kazanıyor.

    YanıtlaSil
  8. Hayatın içinden olması etkileyici

    YanıtlaSil
  9. Başarılı olmak için hedef belirlendikten sonra onun yöntemini öğrenmek çok önemli. Yemek yaparken bile yönteme ihtiyacımız var .

    YanıtlaSil
  10. Başarılı olabilmen için hedefine yönelik çaba sarf etmen gerekiyor hadi durma. Gün o gün..

    YanıtlaSil
  11. İnsanın hayattaki amacını, o amaca giderken belirleyeceği hedefleri öğrenebileceğimiz bir eğitim
    Güzel bir tanıtım yazısı olmuş, yazanların eline sağlık

    YanıtlaSil
  12. Başarı psikoloji eğitimi bile insanı hayatında çok şeyi değiştiriyor.farkindaligina farkındalık katıyor

    YanıtlaSil
  13. Bu eğitimde insanın farkındalığı oluştuktan sonra, karşılaştığı problemlerin sebebini ve nasıl çözerime ulaşıyor.

    YanıtlaSil
  14. Hedefimizin bir yönü olmadığında direksiyonu olmayan arabaya binmiş gibiyiz. Kullanıyoruz ve ilerliyoruz ama kontrolsüz,şansa.. karşımıza ne çıkacağını bilemeyiz. O yüzden hedefe yön verebilmek bizi başarılı yapar. Deneyimsel tasarım öğretisi bsşarı psikolojisi eğitimi gerçekten bir direksiyon gibi. Yönü belirlememize fayda sağlayan.

    YanıtlaSil
  15. İnsanı varacağı yer çok heycanlandırır. Oysa gittiğin yol sana keyif vermiyorsa, vardığın yerde de keyif almayacaksın demektir.
    Başarıya ulaşabilmek kadar, sahip olabilmek de kıymetli. Ve her gün üzerine bir şey katmak. Bir gününün diğer gününle aynı olmaması! Yaratıcı hepimize nasip etsin.
    Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. Insanin başarıya giden yolda karsilasacagi problemleri ve cozumlerini önceden bilmesi, ne büyü konfor

    YanıtlaSil
  17. İnsan her olumlu sonuç başarılı, her olumsuz sonucu da başarısız olarak görebiliyor..
    Ne güzel özetlemiş

    YanıtlaSil
  18. Başarılı olmak için yasaları bilmek ve ona uyumlu davranmak gerekir .Başarı Psikolojisi eğitimini tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  19. Karar sabır ve bedel... Hayatıma geçirebilmek,bu konforla yasayabilmek duasıyla🙏

    YanıtlaSil
  20. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  21. Başarı Psikolojisi çok keyifli ve fayda yüklü bir program. Doğru adımlar atmak isteyen herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  22. Başarıya ulaşmak için hangi stratejilere ihtiyaç var? Bu sorunun yanıtı Başarı Psikolojisi Seminerinde

    YanıtlaSil
  23. Başarılı olmak için her şeyi yapıyor insan… ama bazen yaptığı her şey başarılı olmasına engel oluyor. Sonucu istemek insanın başarısızlığının en temel sorunu

    YanıtlaSil
  24. Amaç ve hedefinin gerçek anlamının ne olduğunu anlatan ve kişinin kendi hayatındaki Amaç ve hedeflerini doğru yere yerleştirmesi sağlayan çok faydalı bir eğitim.

    YanıtlaSil
  25. Çok faydalı bir program. İki kez aldım.

    YanıtlaSil
  26. Başarıya ulaşmanın anahtarını veriyor,herkes almalı

    YanıtlaSil
  27. Gerçek başarı ve gerçek mutluluk için tavsiye edebileceğim bir eğitim

    YanıtlaSil
  28. İnsanoğlu hedefi olmadan başarılı kişilerin sonuçlarını isteyebiliyor. Bu Başarı Psikolojisi Eğitimi gerçekten çok güzel bir yol tarifi veriyor. Bedel ödemek ve süreçten keyif almak başarının anahtarlarından. Kesinlikle gidilmeli.

    YanıtlaSil
  29. Yaşamda rehberlik edecek bir program..Yolunu,yönünü, hedefini, amacını belirlemekte gerçek stratejiler veren..
    Yapılacaklar listesine mutlaka eklenmeli✅

    YanıtlaSil
  30. Başarılı bir hayatı tamamlayabilmek için yöntemi biliyor olmak lazım. İnsan yanılır ve yanıldığını fark etmesi uzun sürebilir.. Herşeyin bu kadar hızlı akıp gittiği zaman da vakit kaybetmemek için başarı psikolojisi eğitiminde fayda sağlayanlardan olabilmek dileğiyle..

    YanıtlaSil
  31. Mutluluk hayatta ne umup ne bulduğumuzla alakalıymış meğerrr!!!
    Bunu ancak BEDEL ve BEKLENTİ yi eğitimini alınca anlıyprsun🥺

    YanıtlaSil
  32. Bir eğitime gittim, hayatım değişti derler ya Başarı Psikolojisi işte aynen böyle bir eğitim 👏🏻

    YanıtlaSil
  33. O kadar yanlış bilgi ile gelmişiz ki buraya kadar, insanin hem uzulesi hem de gerçeği bulduğu için sevinesi var ..

    YanıtlaSil
  34. Başarının aşamalarını ve her aşamada nelerle karşılaşacağının gerçeklerini anlatan bir program. Siz de test etmek istemez misiniz?

    YanıtlaSil
  35. İnsanın hayatı Başarı Psikolojisinden sonra gerçekten değişiyor. Ütopya değil gerçekten... Teşekkürler Deneyimsel Tasarım Öğretisi

    YanıtlaSil
  36. Anahtarları bulunca kilitleri açmak kolay. Anahtarları bulmak için Başarı Psikolojisi eğitimlerine kayıt olmak gerek 😉

    YanıtlaSil
  37. Başarının anahtarı, Eğitim Formül gibi , yalın bir dille anlatılıyor. Bize hayatımızda uygulamak kalıyor

    YanıtlaSil
  38. Her çözüm bize bir kilidin anahtarını kazandırır. Çok güzel ifadeler emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  39. Başarılı olmak için çok çabalıyoruz ama gerçek başarı nedir? Ne beni gerçekten mutlu edecek bilmiyoruz. Bu eğitim gerçeklerle yüzleşmemi ve neyi istediğimi bulmamı sağladı.

    YanıtlaSil
  40. Insan en basit bir yemegi yaparken bile basarili bi is cikarmak ister.O yemegin tarifini bildiginde ,yani stratejisini hedefine daha konforlu ulasir.Basari psikolojisi programi insana bu hayatta ne yapmak istiyorsa hedefi neyse onu nasil yapabileceginin stratejilerini veriyor.Yolu hedefe uyumlu kolaylastiriyor.Iyi ki Deneyimsel ogreti basari psiklojisi programlari sayesinde bu bilgilere ulasabilme imkanimiz var.Tesekkurler emegi gecenlerden..

    YanıtlaSil
  41. Başarıya giden yolun stratejilerini bilmek çok büyük bir konfor

    YanıtlaSil
  42. İnanılmaz bir eğitim hayatımda öğrendiğim her yeni yasa yol haritam oldu başıma gelen olaylar karşısında bilincim açıldı 😇

    YanıtlaSil
  43. Tamda herşey bitti dediğim, tıkandığım bir zamanda karşıma çıkan bir eğitim Başarı psikolojisi
    Çok şükür gerçekten hayatımda yeni bir başlangıca, dönüşüme sebep oldu, asla pişman olmayacağınız bir eğitim 🌿

    YanıtlaSil
  44. Hedeflerin var ama ulaşamıyorsan bu program çok kıymetli...

    YanıtlaSil
  45. Herkes mutlu ve başarılı olmak ister. Bunun İçin Yaşar. Kimse iş kurduğunda iflas etmek istemez hep doğru yaptığını zanneder. Evlenirken mutlu olacağım diye evlenir ayrılmak istemez İLİŞKİ USTALIĞI ve BAŞARI PSİKOLOJİSİ dersleri hayata bir sıfır önde başlamamızı doğru adımlar atmamızı ve yanlış yapmamamızı sağlıyor. Bu çok büyük bir güven ve konfor çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  46. Başarı Psikolojisi Eğitimi hayatımda bir dönüm noktası oldu. Herkese tavsiye ediyorum. 💖

    YanıtlaSil
  47. Bu eğitim Denizli yolunu kaybetmiş bir geminin pusula bulması gibi bana yönümü buldurdu. 2 defa aldım tekrar almayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  48. Çok faydalı bir eğitim iki defa aldım tekrar almayı düşünüyorum Hayatımda yaptığım yanlışları görmemi ve düzeltmemi sağladı

    Başarı Aslında çok uzağımda değilmiş Bunu bana gösterdi

    YanıtlaSil
  49. Faydasını gördüğüm ve alan herkesınde fayda göreceğine inandıgım, hayatımda bakıs açımı değiştiren eğitim😻

    YanıtlaSil
  50. İnsanoğlu varoldugun günden bu yana ortak amacı mutlu ve Başarılı olmak Başarılı olmak . Önümüze çıkan engeller çözüm üretmeyi kolaylaştıran bir durum çok tesekur ederim

    YanıtlaSil
  51. Başarı eğitimi başarı zannettiklerimizin ya da başarısızlık zannettiklerimizin yerini değiştirdi. Gerçek başarı ne? Gerçek başarısızlık ne?

    YanıtlaSil
  52. Tam bu programa katılmadan bir sene kadar önce yeni bir atılımda bulunmuştuk ve baya acı deneyimlerin içindeydik. ‘’ Bir iş nasıl kurulmamalı?’’ şeklinde şöyle yapılan girişimler başarısızlığa doğru yol alır diye anlatılanları dinlerken epey şaşırdım. Sanki biri bizim hayat öykümüzü alıp uyarlamış ben bize geri anlatıyor gibiydi. Hepsini yapmışız! Demek başkaları da aynı hataları yapmış! Demek olumsuz sonuca götüren seçimlerin bir tarzı var. Sonuç uykusuz geceler, kuş olan sermayeler...

    YanıtlaSil
  53. Gerçeklerle yüzleştiğimiz, hayatın içinden, hayatımıza yön vereceğimiz, daha farkında yaşadığımız gerçek bir eğitim.

    YanıtlaSil
  54. Bu egitime herkesin katılmasını isterim fayda veren bir egitim

    YanıtlaSil
  55. İnsanın hayatında bazı noktalar oluyor tüm gidişatı değiştiren. Anlayabilen için de başarı psikolojisi böyle bir içerik.

    YanıtlaSil
  56. İnsan hayatta sıkıntı yaşayınca sorumluları dışarıda arama eğiliminde olabiliyor. Bende öyle yapanlardandım. Ama sonra farkettim ki aslında hatalarının sorumluluğunu alırsan yol alabiliyorsun. Bu eğitim hayatımı yeniden dizayn etmemdeki ilk adım oldu. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  57. Kaya ile karşılaşan filiz nasıl ulaşmıştır başarıya? Vazgeçerek mi?

    YanıtlaSil
  58. Başarıyı ancak bu kadar biri güzel anlatırdı. Yaptım oldu bitti değil yapılan var olan sonucu devam ettirmek dengede daim tutmak başarıdır. Bizler bir alanda değil her alanda başarılı olmalıyız. Aile iş eş çocuk atkadaş sevgi sabır merhamet v.s. Önemli olan varilan sonucun sürekli hale getirilmesi. İnsanoğlu daima acıkır, daima yemek ister, daima giyinmek ister, daima nefes alması, daima ailesini koruması bla bla birçok alanda sinirli olan ömründe bir cok şeye ihtiyacı var. Bu birçok şeyleri dengede tutmalı ve bunun içinde gerçeği yukarıda yazanları başarması gerekiyor. Yüreginize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  59. Başarının anahtarı çok faydalı bir eğitim

    YanıtlaSil
  60. Sebep oluşturmakla sorumlu olduğumuz sahada, bir o kadar sonuç odaklı yaşamaya çalışıyoruz... Çünkü şahit olduğumuz birçok yaşamda bu var, dolayısıyla kıyaslarımızda hep bu noktada... Kendi dünümüze göre kıyas ile , hedefe giden yolda kendi başarı grafigimizi oluşturmamız gerekiyor. Deneyimsel Tasarım Öğretisinin sunduğu stratejiler de bize tam bu noktada kılavuz oluyor... Fayda bulanlardan ve fayda verenlerden olabilmek dileğiyle 🌱

    YanıtlaSil
  61. Uğraşıyorum uğraşıyorum deyipte başaramayanların gerçek sebebi bulundu. Takip edip başarmanın tadını çıkarmak isteyenlere gelsin…

    YanıtlaSil
  62. İnsan başarının kurallarını bilmeyince, sadece çalışarak olacak sanıyor. Oysa ne çok beden gücüyle çalışan insan var.
    Bazen beden gücüne sermayeni de bilgini de katıyorsun yine olmuyor. Ve insan şansını, kaderini sorguluyor. Hülya Ergün

    YanıtlaSil
  63. Başarının stratejilerini öğrenince Hangi davranışım sonucunda başarısız olurum onu da öğrenmiş oluyorum. Bu çok konforlu...

    YanıtlaSil
  64. Gerçek başarı imkan olması değilmiş meğer… elinize sağlık

    YanıtlaSil
  65. Bu eğitimle tanıştığımda her istediğimi hedef zannediyor. Hep sonuçları istiyordum.Egitimlerle tanıştıktan sonra anladım ki doğru sebepleri oluşturmadan ulaşmak istediklerim sadece bosa kürek sallamakmis hayatımdaki en güzel şey bu eğitimlerle tanışmak.

    YanıtlaSil
  66. Çok güzel bir yazı

    YanıtlaSil
  67. İnsanın hayatı anlamlandırmasına yardımcı olacak bir seminer programıdır. Her anlayış içerisindeki bireye tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  68. İnsan sonucu istedikçe sabrı azalır... Gerçekten her konuda zaman geçtikçe sabretmek, uygulamak zor oluyor... Ne güzel bir tespit olmuş
    ...

    YanıtlaSil
  69. Eğitimi aldığım zamandan beridir hayatım çok değişti. Anladım ki gerçek başarıya ulaşabilmek için hayatın sırrını bilebilmek önemliymiş. Artık ben de çevremdeki insanlar da daha huzurlu. Her şey için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  70. Eğitim ilgimi çekti,özellikle "Hamle Yasası"

    YanıtlaSil
  71. kesinlikle bu kısacık yazıda bile okadar güzel anlatılmışki gidilmesi gereken bir eğitim

    YanıtlaSil
  72. Başımıza gelen her olaydan ders almamız gerktiği gibi o olaya verdiğimiz tepkiler de yolumuzu başarımızı belirliyor aslında.. etkileyici ..

    YanıtlaSil
  73. Doğru hedef belirlemek ve hedefe giden adımların tüm detaylarıyla anlatıldığı faydalı bir eğitim.

    YanıtlaSil
  74. "bu yaşadıklarımın neden yaşıyorum?" şeklinde sorduğumuz hemen hemen her soruya sebep sonuç ilişkisi kurdurabilen yani hayatın ana yasalarını anlatan bir eğitim

    YanıtlaSil
  75. İnsan olabilmenin zor zanaat olduğun böyle bir dönemde ışığa doğru açılan bir kapı niteliğinde bir eğitimdi benim için.

    YanıtlaSil
  76. Düştüğün yerden kalkmana yardımcı olan eğitim 😊🙏🏻💘

    YanıtlaSil
  77. Ne denir ki.. Kaleminize sağlık👏🏻

    YanıtlaSil
  78. Başarı Psikolojisi ismiyle müsemma bir eğitim, her konu ayrı bir derya. Hedef belirleme stratejisi, yol haritası belirlemek isteyen herkese gerekli diye düşünüyorum. Gideceğin bir yer olmazsa yerinde sayamıyorsun ya ileri ya geri.

    YanıtlaSil
  79. İsteklerimiz için uğraştığımızı sanarken; durup, düşünmemiz gerektiğini, nerelere ve nasıl bedeller ödediğimizi, kendimizi de yeri geldiğinde sorgulatan bir eğitim olmuş. Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  80. Sabretmeyi
    beklentimi az tutup bedellerimi arttırıp hayatımı şekillendirmeyi öğrendim..

    YanıtlaSil
  81. Öncelikle Didem hocam veHilal hocamdan bu eğitimi almıştım hayatımda kazanabileceğim en değerli bilgileri yollarımızın bir şekilde kesiştiği ve hayatıma bir çok şeyi katan Hilal hocama ve Didem hocama sevgilerimi sunuyorum .Bu eğitim ile hayatımda çok şey değişti çok farklı bir pencereden bakmaya başladım .Farkındalıklarım oldu. . Çevremde farkedilebilir bir değişiklik oldu diyebilirim. Kendilerine çok teşekkür ederim çok verimli bir eğitimdi.

    YanıtlaSil
  82. Sebahat Sarıçiçek28 Ağustos 2022 23:17

    Bazen birşeyleri doğru yaptığımızı zannedip devam ederiz ama bu eğitime geldiğimde anladım ki doğru bildiğim pek çok yanlış varmış, en başta bunları farketmemi sağladı diyebilirim…
    Hayatımız da sadece bir alanda değil her alanda hayatımıza dokunan, şekil vermemizi sağlayan çok fazla örnekler yaşadım, bazı örneklerde kendimi buldum desen abartmış olmam sanırım…
    Her eğitim hayatımıza, aldığımız ya da alamadığımız kararlara, hatta çevremizde ki sevdiklerimize bile daha başka bakmamı ve daha başka dokunuşlarla hayatıma yön vermemi sağladı…
    Ben kendime düşen payı ve benim için hayırlı olan kısmı kendimce aldım ya da almaya çalıştım, bazılarını hayatıma geçirebildim, bazılarını geçiremedim fakat şunu söyleyebilirim faydasını Allah’ın izin verdiği kısmını heybeme aldım…
    Eğitim aldığım her Hocamdan Allah razı olsun…(Kenan Hocam ve Sevinç Hocam)
    Kendimce tavsiye edeceğim bir eğitim…
    Hayırlı eğitimlerimiz olsun ve siyahtan daha uzak beyaza daha yakın hayırlı bir yolumuz olsun dilerim…
    Sevgiler…

    YanıtlaSil
  83. Her eğitim çok iyiydi. Çok şey öğrendim. Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  84. Eğitimde duydugumdan beri ben can damarimdan vuran kisimdi bu.Cok guzel ozetlenmis.

    "Insan sonucu hemen istedikçe, sabrı azalır ve karşılaştığı engellerde mücadele gücünü kaybetmeye başlar. Böylece sorunları çözmek yerine şikayet eder hale gelir. Oysaki her şikayet insanı çözümden uzaklaştırır. Aslında karşılaşılan engeller insanı yıkmak için değil, daha da güçlenip, gelişmesi içindir."

    Emeği geçen herkesin en basta Canan hocanın emeğine yüreğine diline kalemine sağlık.Programin faydası hayat boyu her koşulda ve ortamda her rolde ve konumda çok çok kıymetli.

    YanıtlaSil
  85. Didem hocam ve Hilal hocamdan aldığım verimli bir eğitimdi . Sihirli parmakları ile hayatıma dokunan o güzel insanlara sonsuz sevgiler ♥️ farkındalık sahibi olduğum , problem çözme becerisi gelistirdiğim insanları daha iyi tanıdığım tanımaya fırsat bulduğum verimli bir eğitimdi tesekkurlerimle ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  86. Her konuda kendinizi bulacağınız bir eğitim. Gormek isteyene, duymak isteyene, anlamak isteyene cok sey anlatiliyor ama uygulamasi o kadar da kolay degil. Neyse ki bir adim bir adim degil bulursun beyaz duvari bir adim atarsan. Kim kimdir, ilişkilerde ustalık, başarı psikolojisi kisacasi deneyimsel tasarim öğretisiyle karşılaştıysanız kendiniz icin bir adim atın. 🕊

    YanıtlaSil
  87. Gerçek tek burdaki stratejileri uygulayıp başarılı olmamak mümkün değil çok sukur bu ilimi bize nasip edene bu ilmi bize veren basta yahya hocam ve diger butun hocalarimdan Rabbim razi olsun

    YanıtlaSil
  88. Tüm insanların ortak problemi Başarılı olmak . Bu eğitin neden nasılsın incinmesin cevabını bulabileceğiniz bir eğitim

    YanıtlaSil
  89. Beni en etkileyen bedel yasası oldu ne kadar çok bedeller ödemişiz ve bazen bedel sandığımız yanlışlar varmış

    YanıtlaSil
  90. İnsanın hayatında ki sorulara cevap bulduğu, döngüsünden kurtulduğu muazzam güzel bir eğitim ve dahası

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.