recent posts

banner image

Kim Kimdir ? Programı



Müthiş farklılık…

Müthiş kusursuzluk ve muhtaç bırakılmışlık…

Farklıyız. Bu yüzden birbirimize muhtacız.

Benzerlerimizle iyi hissediyoruz ama farklılıkları yönetebildiğimizde ilerliyoruz.

Peki neden farklılıkları yönetemiyoruz?

Çünkü farklılıkları kusur zannediyoruz. Oysa ki bizim kusur zannettiklerimiz yaratılış özelliklerimiz olabilir mi?

Bazılarımız çok konuşur; bazılarımızın konuşması çok hızlıdır; bazılarımız hiç konuşmaz.

Bazılarımız çabuk güvenirken, bazılarımız zor güvenir.

Bazılarımız kolay para biriktirirken, bazılarımız hiç elinde tutamaz.

Bazılarımız ortama uyumlu, esnek; bazılarımız çok bireysel…

Bazılarımız dün gece ne yediğini hatırlamazken, bazılarımız yirmi yıl önceki detayları hatırlar.

Bazılarımız bir işe başlarken atik, hızlı başlar ve çabuk vazgeçer; bazılarımız zor karar verir ama verince kararından dönmez.

Bazılarımız dakik, bazılarımız hep geç kalır.

Bazılarımız söylenenleri hemen destek verip onaylarken, bazılarımız muhalif olur

Bazılarımız risk alırken, bazılarımız savunmada kalır…

Bazılarımız yenilikçiyken, bazılarımız eskiyi sever… 

İşte bütün bu farklıkları ve sebeplerini öğrenmek ister misin? Sen kimsin? Karşındaki kim? 

O zaman KİM KİMDİR?


“Kim Kimdir” Seminer Programı Konuları

Deneyimsel Tasarım Öğretisi 

İnsan Tanıma Sanatı 1 - Algılama ve Aktarma Farklılıklarımız

Beynin Kimyası

İnsan Tanıma Sanatı 2 – Nörolojik Tarzlarımız

 Sağ Lob – Sol Lob ( Mizaç / Huy / Karakter )

Kim Kimdir Semineri Bize Ne Kazandırır?

-Kendimizi ve diğer insanları daha hızlı ve daha iyi tanıyabilme

-Farklı düşüncedeki insanlarla daha uyumlu, daha sağlıklı iletişim kurabilme

-Yaşanılan sorunlarda problemin kaynağını bulup deşifre edebilme 

-İletişimdeki problemleri daha kolay çözebilme

-Daha kaliteli iletişim kurabilme ve sürdürebilme

-Yapılan seçimlerde daha doğru kararlar verebilme

Kimler Katılabilir?

İnsanları tanıyarak iletişim becerilerini güçlendirmek isteyen, öğrenmek ve kendini geliştirmek isteyen herkes katılabilir.


Kim Kimdir ? Programı Kim Kimdir ? Programı Reviewed by Deneyimsel Tasarım Öğretisi on Temmuz 27, 2022 Rating: 5

144 yorum:

  1. İnsanın farklılıklarını görüp hoş görülü davranabilmek bu eğitim sayesinde mümkün…

    YanıtlaSil
  2. "Farklılıklari kusur zannediyoruz".sanirim ortak problemimiz.. peki öyleyse kusur değilse nedir?
    Kim kimdir programı insana büyük kolaylık sağlayan ve on yargilarindan arindiran bir süreç.emeginize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Sadece benzerlerimizle değil bizden farklı olanlarla da ilişkilerimizi yönetebildiğimizde hayat kalitemiz artıyor… Bu eğitim tam da bunun için..

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle kendimi, sonra da eşimi, çocuklarımı, anne, babamı, yakın arkadaşlarımı ya da iş arkadaşlarımı tanımanın hayatıma kolaylık getirdiğine inanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir duydu. Tanıdıkça sakinleşmek. Hem kendini hem karşındakini yıpratmamak. Dah a olumlu gerçek bakabilmek

      Sil
  5. Kendimde çözemedigim,niye hep böyle yapiyorum dedigim taraflarimi gördüm,artik zayif ve güçlü taraflarimi biliyorum

    YanıtlaSil

  6. Faydalı ve farkındalık oluşturan bir eğitim..

    YanıtlaSil
  7. İnsanın karar verme mekanizmasını anlatan ve herkesin alması gereken çok başarılı kurgulanmış bir eğitim..

    YanıtlaSil
  8. Deneyimsel Tasarım Öğretisi'nin ABCsi Kim Kimdir Eğitimi ;insanı insana insanla anlatan bir program.Dününden DAHA İYİ olmak isteyenlere...

    YanıtlaSil
  9. Farkı fark edip, uyumlanabilenin kazandığı bir sınav… Zor mu? Hayır. Kolay mı? Yöntem bilene, Evet. Kendim için yaptığım en güzel başlangıç! İyi ki nasib olmuş🥰🥰🥰

    YanıtlaSil
  10. Yargıya varmadan önce farklılıkları bilmek....
    Çok konforlu

    YanıtlaSil
  11. Hayatı kolaylaştıran şey birbirimizi anlamak. Eşimiz mesela ne çok yanıyla farklıdır bizden. Eş tamamlayan demektir tıpkı sağ ayakkabının sol eşi gibi. İkisi de sağ ayakkabı olsa bu bunun eşi değil deriz değil mi? Öyleyse sırf bizi tamamladığı için neden kızıp hor görüyoruz birbirimizi. Oysa tek suçu eksiklerimize ayna olmaktı. İşte bu yüzden bu eğitim kıymetli. Bakış açımızı derinden değiştirdiği için. Yanlış zannettiklerimizin lütuf olduğunu, birbirimizi böyle sevmek ve kabullenmenin aslında ne kadar kolay olduğunu gösterdiği için. Teşekkürler Deneyimsel Tasarım Öğretisi :)

    YanıtlaSil
  12. Farkliliklar zenginliktir.Bunu anlayip hayatina gecirebildikce iletisiminin kalitesi artar. Bu egitimler gercek bilgiye ulasabilmemiz icin en faydali aractir.

    YanıtlaSil
  13. İnsan karşısındakini doğru tanıyıp farklılıkları yönetebildiğinde diğer insanlardan daha kaliteli iletişim kurar. Daha kaliteli iletişim kurabildiğinde mutlu ve başarılı olmasını sağlayabilecek işbirlikleri geliştirebilir.

    YanıtlaSil
  14. Her şeyin kullanma kılavuzu, hassasiyetleri ve güçlü tarafları var
    Ve tabi ki insanın yaratılış özelliklerini tanıtan bir kılavuz da var… bu eğitimde aktarılan bilgiler insanı tanımamıza yardımcı, iletişimlerimizde konfor sağlayan bilgiler

    YanıtlaSil
  15. Kendini ve karşındakini tanımak için güzel bir eğitim.

    YanıtlaSil
  16. İnsanın kendini, yakınlarını tanıyabilmesi ve sonrasında farklılıklara uyumlanabilmesi çok kıymetli, bir o kadar faydalı ve keyifli:)

    YanıtlaSil
  17. Nedenini bildiğimiz her şey bize hayatta konfor sağlıyor aslında. Bu programın en büyük faydalarından biri...

    YanıtlaSil
  18. Farklılıkları yönetebilmek bir çok problemimize çözüm getirir

    YanıtlaSil
  19. Bir eğitimden çok hayatın kendisi olan bilgileri öğrenmek,insanın hayatının bazı alanlarında patinaj yaparken kendini görmesi ve geliştirmesi…. Dönüşebilmek çok keyifli…

    YanıtlaSil
  20. İnsanı tanımak en önemlisi de kendini tanımak. Neyi, neden yaptığını bilmek çok büyük konfor olsa gerek…

    YanıtlaSil
  21. İlişkide olduğumuz kişileri en önemlisi de kendimizi tanımak ,sağlıklı ilişkiler kurmak için güzel bir eğitim

    YanıtlaSil
  22. Farklılıklar zenginliktir...

    YanıtlaSil
  23. Aynı şeyi defalarca anlatmama rağmen derdimi anlatamadığım insanların neden anlamadıklarını anladığım bir program. İnsanın bakış açısını değiştiren kimin kim olduğunu anlamamı sağladığınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tam da bu yerdeyim anlattıklarımı anlamayan birine defalarca anlatmam canla başka haklı çıkmaya çalışması bu daha sinirlendiriyor insanı yoruldum.......

      Sil
  24. Şu ana kadar hayatımda kendim için yaptığım en iyi şey bu eğitime katılmak oldu. Herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  25. Neden yıllardır karşımızdaki yanımızdaki aynadaki insanla çatıştığımızı anladığımız bir eğitim. Meğer kimse kimseye karşı değil, herkes kendinden yana imiş.

    YanıtlaSil
  26. Mutlu olmakn icin atilan ilk adim insani tanimaktan gecer.

    YanıtlaSil
  27. 10 yıldan fazla zaman önce karşılaştığım bu bilgilere burun kıvırmıştım. Meğer nasıl bir fırsatı kaçırmışım... Biliyorum zaten demiştim, ne kadar da basit! Sonra hayat bana ne kadar da bir şey bilmediğimi yüzüme vurduğu bir sırada yine karşıma bu eğitim çıktı. O kadar çok eğitime katılmıştım ki artık eğitimlerden ümidimi kesmiştim. Sonra anladım ki gerçekten sorularının cevabını bulduğunda işte bu diyorsun, bu farklı... Hala düşünürüm: 10 yıl önce değerini anlayabilseydim neler değişirdi hayatımda diye... Mutlaka alınması, okullarda okutulması gereken bilgiler, stratejiler... Hazırlayanların emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  28. İnsanın farklılıkların sebebini bilip uyumlanması ve çözmesi, insanı geliştirir ve mutlu eder.Çünkü insan çoğu zaman ben bu insanla neden karşılatım der... Bizlere farkındalık oluşturuyor.

    YanıtlaSil
  29. İnsanın kendini ve çevresini tanımasında yol gösterici bir eğitim.

    YanıtlaSil
  30. İnsanın kendisini ve çevresini tanıyarak daha kaliteli bir iletişim kurmasına katkı sağlayabilecek güzel bir eğitim.

    YanıtlaSil
  31. Çevremdeki insanların benden farklı olan noktalarını bilmek iletişimde büyük bir güç ve başarı sağlıyor. Hem çok güzel hem eğlenceli hem de çok faydalı bir eğitim...

    YanıtlaSil
  32. Bu eğitimi alarak öncelikle insan kendini tanıyor. Problem çözme marifeti kazanıyor. Sonra da çevresiyle iletişim kurması kolaylaşıyor.

    YanıtlaSil
  33. "Kim Kimdir" çatışmaya düştüğümüz, beni sinir etmek için mi yapıyor dediğimiz farklılıklarımızın nelerden kaynaklandığını anlatan bir seminer. İnsan bilince sabrı, anlayışı artıyor.

    YanıtlaSil
  34. İnsanın kendini tanıması seçimlerini kararlarını lehine çevirebilmesini sağlarken, çevresindeki insanlari tanıması ilişkilerini yönetebilmesini sağlıyor. Kim kimdir eğitimi hayatta çok büyük bir konfor oluşturuyor.

    YanıtlaSil
  35. İnsanın gerçeğini öğrenmek gerçekten çok keyifli ve çok faydalıydı. İnsan öğrendikçe öğrenmek istiyor. Meğer ne kadar az biliyormuşum..Kendimi tanıdım, çocuğumu tanıdım, ailemi tanıdım. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  36. İnsan uyum sağlamadığı hiç bir ortamda başarılı olamıyor. Uyum sağlamak İçin önce farkı farketmemiz gerekiyor. Bu eğitim sayesinde etrafımdaki insanların farklarını ve sebeplerini anladım. Bana benzemeyen özellikleri ile ilgili şikayet etmeyi bıraktım.Bu farklara uyum sağlayarak iletişim kalitemi arttırabildim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  37. Hayatımı değiştiren bir egitim oldu

    YanıtlaSil
  38. Öncelikle kendimizi sonra da etrafımızdakileri gerçek anlamda tanımak, neyi neden yaptığını anlayabilmek sorunları çözebilmek için çok önemli. İnsanların aslında bana karşı değil ama kendilerinden yana olduklarını anladım. Hem keyifli hem de faydalı bir eğitimdi. Pek çok şeyi farkedebilmemi sağladınız. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  39. Kendimizi ve insanları tanımadığımız da, en yakınlarımızla bile, bir ömrü birbirimize yabancı geçirebiliyoruz.
    Bu eğitim sayesinde çok fazla farkındalık elde ettim. Yaşam konforumuzu artıracak bilgiler. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  40. Hayatımda yaptığım en doğru seçim bu eğitime katılmaktı diyebilirim ..

    YanıtlaSil
  41. İnsanı kendiyle de barıştıran bir eğitim... Mesela neden birileri gibi para biriktiremediğimi, erken kalkamadığımı anlamak ve bunları kazanmaya çalışmak çok keyifli ve özgüven geliştirici :)

    YanıtlaSil
  42. Farklılıklari yönetebilmek içim giriş kapısı...

    YanıtlaSil
  43. çok güzel ve faydalı eğitim İnsanı ve yakınını en iyi tanıyabileceğin ve tüm her soruna cvb bulacağın bir keyifli gerçek aradığım bir eğitim. Bu eğitim sayesinde hayatıma daha konforlu ve anlam kattı . Teşekkürler .

    YanıtlaSil
  44. Kimin esasen kim olduğunu bilince insanlara karşı daha anlayışlı davranabiliyorsun ve neticesinde ilişkilerini toparlıyorsun. Herkesin alması gereken bir eğitim 👏🏻

    YanıtlaSil

  45. Ortak noktalarımızi fark etmek çok kolay ancak farklılıklara gelince zorlanıyoruz.
    Kim kimdir eğitimi farklılıkları fark edip yonetebilmeye yardımcı oluyor...
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  46. Çok güzel bir eğitim gerçekten çünkü iletişim önce kendini sonra insanları tanımakla daha kaliteli olabiliyor

    YanıtlaSil
  47. Önemli bir karar vermeden önce insanın kendini ve çevresindekileri tanıması gerekiyor. İsabetli kararlar verebilmek ve böylece hedeflerine ulaşmak isteyenler için Kim Kimdir Programını tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  48. Piyasadaki eğitimlerden farklı bir egitim Kim Kimdir Semineri... Çünkü anlatılanları hayatınıza uygulayabilirsiniz. Kendine yatırım yapmak isteyen herkese öneririm.

    YanıtlaSil
  49. Herkese tavsiye ederim
    Kendimi tanımanın avantajlarını yaşadım

    YanıtlaSil
  50. Farklılıkları yönetmeliyi ogrenmek Yaşamı kolaylaştırır

    YanıtlaSil
  51. Gittiğime hiç pişman değilim , keşke herkes bu eğitimi alsa, çok isterdim

    YanıtlaSil
  52. İletişim noktasında ve her konuda kendini geliştirmek için çok güzel bir eğitim

    YanıtlaSil
  53. Herkese tavsiye ederim çok iyi bir eğitim

    YanıtlaSil
  54. İnsanları gerçekten iyi ve hızlı ve çok yönlü tanımak isteyenler için çok iyi bir program. Mutlaka alınmasını tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  55. Çok keyifli bir eğitim, eğitim dinlerken sanki hayatınızdaki tüm insanları anlatıyorlar.Uyuz olduğumuz kişilerin bile neyi neden yaptığını anlayıp, bize gıcıklık olsun diye yapmadığını fark edince,gözünüze sevimli bile gelebiliyorlar:))

    YanıtlaSil
  56. Mutlaka alınması gereken, okullarda okutulması gereken bir eğitim. Herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  57. Çok beğendim. Faydasını da çokça gördüm. Tanıdığım tanımadığım herkese tavsiye ederim.
    Kendinle başlama.

    YanıtlaSil
  58. Kendini ve etrafını gerçekten tanımak, yapılan hareketin sana özel mi yoksa doğustan gelen özelliğiyle mı yapıyor anlamak insanı çok rahatlatan, töleransını doğru yerde kullanmasını sağlayan, eksiği düzeltmeye çalısması, insanın anlamak tanımak çok büyük konformuş gerçekten;)😻

    YanıtlaSil
  59. Peki ya gerçekten kim kimdir!!!

    YanıtlaSil
  60. Bu eğitim insanlarla iletişime ön yargıyla değil öngörüyle girmemizi ve sağlıklı ilişkiler kurmamızı sağladı. En önemlisi de kendimi tanıdım. Daha önceden kızdığım insanları anladım. Farklılıklar bizi zenginleştiriyor. İyi ki bu eğitimi almışım. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  61. Bu farklılıkları öğrenince kişinin evliliği bile düzeliyor. İyi ki almışım dediğim eğitimlerin başında geliyor 🥰

    YanıtlaSil
  62. Kendimi ve etrafımdakileri bu eğitimle tanıdım, problemlerimin çözümünün nasıl olacağını öğrendiğim faydalı bir eğitim oldu benim için " Kim Kimdir"

    YanıtlaSil
  63. Tanımak, bilmek, beden ve gönül yorgunluğunu alıyor. Ferahlatıyor. Kimin ne yapacağını, kime ne yaptıracağını bilmek herşeyi kolaylaştırıyor. 1-0 önde başlatıyor 😉

    YanıtlaSil
  64. Farklılıkları görebilmek ve kabul ederek yaşamak inanılmaz bir konfor.Elinize,emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  65. İnsanin kendini tanıması çevresindekilerle farklılığının sebebini öğrenmesi çok faydalı ve güzel bir eğitim.

    YanıtlaSil
  66. İnsanın hem kendini hemde çevresindekileri daha kolay tanımasını sağlayan bir eğitim.

    YanıtlaSil
  67. Hayatınız değişecek😀🎉

    YanıtlaSil
  68. İletişimde olduğumuz insanlarla ilgili kafamızda belli yargılar var. Aman o üşengeçtir, aman o çok cimridir, aman o çok konuşur…. Bu yargılar bizim tepkilerimizi belirliyor. Karşımdakini tanımak, farklılıklarını bilmek doğru yargılar oluşmasını sağlıyor. Bu eğitim farklılıkları anlamak İçin çok çok faydalı.

    YanıtlaSil
  69. Önce kendimi sonra hayatımda olan insanları tanımam için faydalı bir eğitimdi..

    YanıtlaSil
  70. Bildiğimizi zannettigimiz ama aslında anlayamadığımız şeylerin çözümü bu eğitimde...

    YanıtlaSil
  71. İyi ki de bu eğitimi aldım ....her yıl aliyorum....iyi ki karşıma çıktınız...

    YanıtlaSil
  72. Gerçekten kim olduğumuzun gerçek cevabını veren bir eğitim...iyi ki de almışım....kim olduğunu merak edenler kaçırmayın ..

    YanıtlaSil
  73. Farklılıkları bilmeyince yönetmekte de zorlanıyoruz… iyi ki kim kimdir programı var :))

    YanıtlaSil
  74. Bu egitimi aldıktan sonra artik insanlara sadece gulumsuyorsun,kizamiyorsun,bu niye böyle sorusunun cevabını aldigin bi egitim,insanin hayat kalitesini arttırıyor.

    YanıtlaSil
  75. Kendimi tanımama ve farkına varmama yardımcı olan eğitim “Kim Kimdir” Tavsiye ediyorum. 😊👍🏻

    YanıtlaSil
  76. Hayatımızın daha konforlu hale gelmesine doğru bir yolculuk .. herkesin alması gereken bir eğitim .

    YanıtlaSil
  77. Insani tanimak onu anlamayi ve sahip oldugu ozellikleri ile yani farkliligi ile kabul etmeyi saglar.Kim kimdir programi bu konforu sagliyor.

    YanıtlaSil
  78. Çok tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  79. Çok güzel bir yazı

    YanıtlaSil
  80. İnsan “Doğru olan benim” deyip bir ömür benzerlerini bulmaya çalışıyor. Benzerinle çok eğleniyorsun ama seni geliştiren farklı kişiler. Eğitim 2 günlük ama bana çok şey kattı. İyi ki diyorum

    YanıtlaSil
  81. Biz sevdiklerimizin avantajlı taraflarını isteyip dezavantajlı taraflarıyla kabul edemiyoruz halbuki bunlar beraberken bir bütün. Boşuna kırıp döktüğümüz ilişkilerin nedenlerini ve nasıl toparlayacağımızı öğrendik. İyi ki varsın Kim Kimdir 💕…

    YanıtlaSil
  82. Neden bazı insanlar para biriktirirken bazıları biriktiremiyor; neden bazıları geç gelir- bazıları erkenden... Neden farklıyız? Kim Kimdir çok ilginç bir konu..

    YanıtlaSil
  83. İlim ilim bilmektir. İlim kendin bilmektir..

    YanıtlaSil
  84. Herkesin bir kamerası var ve farklı şeyleri çekiyor, kimi görüntüleri kimi sesleri vw zannediyoruz ki muhatabımız olan kişilerde aynı o yüzden insanı tanımak önce kendini tanımakla başlıyor...

    YanıtlaSil
  85. Kim kimdir adı gibi çok farkı bu dersleri almadan bir çok insana karşı önyargılı davrandığımı fark ettim insanların doğuştan ve sonradan kazanılan loplarindaki farklıları bilip neyi nici yaptığını alama gecekten çok keyifli bir süreç.Bu sürede emeği geçen tüm hocalarıma sonsuz teşekkürler ederim emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  86. Daha bugün bir şehirde ağırlıklı lobları konuştuk :) çok gazla ispat var, ve zihnimizi çok rahatlatıyor, neden bu şehirde srabayı yol ortasına parkediyorlar biliyor hoşgörüyoruz

    YanıtlaSil
  87. kendimi ve çevremdeki insanları tanımamda yardımcı oldu güzel bir eğitimdi tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  88. Bizden farklı olanı bize karşıymış gibi görüyoruz çatışmaların başlıca sebebi ne var sanki benim beğendiği mi o da sevse beğense ya da saygı duysa isteğimiz olmayınca ortalık haliyle karışıyor kim kimdir eğitimini aldıktan sonra hayat bir bulmaca gibi çevrendeki insanların neden senin gibi olmadıklarını anladığın bir bulmaca😊

    YanıtlaSil
  89. Tam dibimdekine hiç böyle bakmamıştım. Egitimden sonra, ilişkiler başka bir anlam kazanıyor. Hülya

    YanıtlaSil
  90. Farklılıkları fark edebilmek , değiştirmek yerine kişiye göre davranmayı bilmek hayatımıza konfor kattı. Eğitim veren herkese teşekkürler 🌼

    YanıtlaSil
  91. İnsanlara başka bir pencereden bakmanızı sağlayan şahane bir eğitim.

    YanıtlaSil
  92. Kendimizle yeniden tanışmak. 🙂

    YanıtlaSil
  93. Iyi bir Deneyim ve iyi bi Tecrübe. Bazì şeylerin daha iyi anlamama sağladi. Mutlaka herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  94. Karşıdaki insanla problemimizi çözebilmek için önce onu tanımamız gerekiyor. İşte tam da bunun için dizayn edilmiş hem çok eğitici hem de çok keyifli bir eğitim. Emeklerinize sağlık…

    YanıtlaSil
  95. Farklı ve eğlenceli bir eğitim çok faydasını gördüm teşekkürler

    YanıtlaSil
  96. Hepimizin farklı olduğunu, Neden farklı tepkiler verdiğimizi ve İnsanlara nasil yaklasmamiz gerektiğini öğrendiğim çok verimli bir eğitimdi.

    YanıtlaSil
  97. İnsanın Kendisine Bakmasını. Problemlerin Çözümlerinin Aslında Bizim Tepkilermizden Oluştuğunu Anladım. Teşekkür Ederim Emek Verip Buralara Kadar Bizlere Eğitimi Ulaştıranlara.

    YanıtlaSil
  98. kesinlikle çok doğru anlatılmış gitmeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
  99. kesinlikle çok doğru bilgiler eğitimi almayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  100. Çok güzel bir seminer bu eğitimden sonra annemle aramızdaki farklılıkları görüp fark ettim ve artık onu daha iyi anlıyorum

    YanıtlaSil
  101. Bu eğitimi aldığımdan beri sürekli bu kim, neden böyle davranıyor, onunla nasıl anlaşabiliriz diye düşünüyorum. Çok keyifli ; eğitimi alırken de sonrasında kendimi ve insanları çözerken de :)

    YanıtlaSil
  102. İnsanı tanıma sanat ı eğitimi çok güzel bir eğitim. İnsanı tanıyan hayatı tanır. Hayatı tanıyan neye nerede nasıl tepki vereceğini bilir. Bu da bizi insanlara karşı ve hayata karşı daha güçlü kılar

    YanıtlaSil
  103. Farklı olduğumuzu biliyorum fakat farklılığı nasıl kabul edip yönetebilirim. cevaplar kimdkimdir de öğrendim.

    YanıtlaSil
  104. Kendimi ve çevremdeki lerim tanıyıp farklı olan kişiler ile nasıl iletişime geçebilirim. Eğitim detaylı anlatılıyor.tesekkur ederim...

    YanıtlaSil
  105. İnsan yaradılış özelliğini bilmeden nasıl yol alabilir ki? Tamda bunu anlatan kendi gerceğimizi öğrendiğimiz bir eğitim. Tüm insanlığın öğrenmesi gereken ve gerçeklerin anlatildiğı muhteşem bir bilgi teknolojisi.

    YanıtlaSil
  106. Kendimi ve karsiyi tanımak büyük bir konfor sağlıyor....

    YanıtlaSil
  107. İnsanın kendini gerçekten tanıması zayıf ve güçlü yönlerini bilmesi çok anlamlı

    YanıtlaSil
  108. İnsan bilmediğinde zorlanır bu hayatta. Önce kendini sonra etrafındaki insanları tanıdığında birçok soru cevap bulmuş oluyor .

    YanıtlaSil
  109. İnsan kendini tanıyınca, güçlü yanlarını ve zaaflarını görünce sis perdesi aralanıyor, daha berrak bir zihinle, daha önyargısız, daha anlayışlı ve daha huzurlu oluyormuş, iyi ki Kim Kimdir eğitimi var:)

    YanıtlaSil
  110. Farkliliklar insanı geliştirmek için
    İnsan kedini ve çevresini iyi kalibre edebilirse nasıl davranacağını bilir hoş görülü olur

    YanıtlaSil
  111. Farklılıkların bir anlamı olduğunu anlayabilmek ne büyük bir konfor 👍🏼

    YanıtlaSil
  112. kim kimdir eğitimi eğitimin, iş hayatının, çocuk yetiştirmenin ve daha bir çok sürecin çekilmez kısmını çekilir hale getiriyor. her fark ettiğimde çok keyif alıyorum :)

    YanıtlaSil
  113. Cok ama cok keyifli bir egitim :) cevremdeki insanlari tanimak istiyorum diye gittim bu egitime. Insanin kendisini, sevdiklerini tanimasi...bu egitimle mümkün. Ilgilenlere tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  114. Parmak izimiz,göz rengimiz bile farkliyken,ve bunlardan şikayet etmezken,neden farklı bu insan diye neden böyle diye diye ömür tüketirken,farkı farketmek.onlarin doğuştan gelen özellikleri olduğu ve hayatta herşeyin zittiyla var olup sınavımiz olduğunu bilmek bunu kabullenmek.guzel

    YanıtlaSil
  115. farkı farkedip kabul ettiğimiz, daha uyumlu bir iletişim diline sahip olmamızı sağlayan bir eğitm.

    YanıtlaSil
  116. Kimliğinizi farketmek, başka kişilerinde başka kimlikleri olabileceğini ve sebep sonuç ilişkilerini düşünmek için ilk adım eğitimi, gerçekten yolda kaybolmuş ve kendini bulmak isteyen herkese tavsiye ederim, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  117. Hayat tek renk olsaydı bu kadar keyif vermezdi rengarenk olmak güzel her rengi her zaman sevemiyoruz bizimde renklerimiz karakterlerimiz değişiyor zamanla …ama hoş görebilmek kabullenmek …kim kimdir den sonra oturuyor bilgiler yerine kabullenmek kolaylaşıyor, iyi ki tanıştım DTÖ

    YanıtlaSil
  118. Kendi önyargılarımı kırdığım Aile içi Akraba Arkadaşlarım ve çevremdeki kişilerle olan problem ve ilişkilerin çözümünü bulduğum verimli keyifli bir eğitim oldu Teşekkürler

    YanıtlaSil
  119. Farkliliklar guzelliktir, zenginliktir. Hepimizin ayni oldugu bir dunya olsaydi, ogrenme ve gelisme de olmazdi. Bunlarin farkinda olup, kabullenmek ve bundan maksimum gelisimi saglamak gelinebilecek en kamil nokta.

    YanıtlaSil
  120. Eğitimler eğlenceli ve öğretici.Hem kendinizi hem de etrafınızdaki kişileri tanımak ve anlamak adına çok faydalı bilgiler içeriyor.

    YanıtlaSil
  121. Kim kimdir? insana ilaç hap niteliğinde deva bir eğitim. Çok guzel yazmissiniz ellerinize sağlik. Tüm insanliğin bilmesi gereken bir egitim.

    YanıtlaSil
  122. Burada bu eğitimi aldığım Ayşe C. hocama çok teşekkür ediyorum. Bu eğitim bana birçok farkındalık katan bir eğitim oldu. Mesleğim itibariyle insanları anlamama onlara yaklaşım değerlendirme tarzında çok şeyler kattı. Herkesin başlangıçta bu eğitimi almasını öneriyorum. Yaşamlarına çok güzel şeyler katacağından eminim
    En yakın zamanda İlişkilerde Ustalık Eğitimi de almak istiyorum.
    Saygı ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  123. Kendime iyiliğim “kim kimdir” eğitimi oldu. Tüm emeği geçenlere teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  124. Gerçekten kim kimdir eğitimi çok önemli bir eğitim ayrıca dinlemesine keyifli ellerinize sağlık ❤️ ❤️ ❤️

    YanıtlaSil
  125. Kim Kimdir eğitimi çok önemli bir eğitim ayrıca dinlemeside keyifli ellerinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  126. Aynaya bakmayı unuttuğumuzu hatırlatan eğitim..

    YanıtlaSil
  127. Benim için çok güzel şeylere vesile olan bir yolculuğun sadece başlangıcıydı. Hayatımdaki en faydalı iyikim DTÖ ile tanışmaktı.

    YanıtlaSil
  128. Her insanın farklı özellikleri vardır. İnsanları bu özellikleri ile kabul edip iletişim kurabilmek önemli. Bu eğitimin alınması gerektiğini düşünüyorum

    YanıtlaSil
  129. "Kim kimdir " bana, en başta kendi davranışlarımı analiz ederek kendimi doğru şekilde tanımayı; ailemi tanıyıp onalrın her bir özelliğinin birçoğunun aslında yaratılışından geldiğini öğrendim ve kabullendim. Böylece daha az tartışma oldu. Ve olan tartışmalar daha kolay şekilde çözüldü. Sabredişlerim çoğaldı.

    YanıtlaSil
  130. Kendini ve insanları tanımada çok faydalı ve güzel bir eğitim. Hayatımdaki insanlara karşı daha tahammüllü ve öngörülü olmamı sağladı. Farklıyız, bunu kabul ettiğimizde lehimize çevirebiliyoruz. Bu farkındalığı sağlayanlara teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  131. Kendimi tanımak hiç bu kadar keyifli olmamıştı:)

    YanıtlaSil
  132. İnsanlarla ikili ilişkilerimde daha sağlıklı kararlar almamı sağlayan ve bana çok şey katan faydalı bir seminerdi.

    YanıtlaSil
  133. Farkliliklarimizi fark etmek bize iletişimde kolaylık sağlar kimkimdir programi 7 den 70 herkesin alması gereken bir eğitim Allah razi olsun

    YanıtlaSil
  134. İnsan; insanı değiştiremiyeceğini anlayıp ve böyle bir yetkisi olmadığını kabul edip, farklılıklarımız la ahenk kurup mutlu olmayı öğreten bir öğreti

    YanıtlaSil
  135. İnsanların farklarını anlayabilmek, önyargılarımızdan sıyrılmak için çok faydalı bulduğum bir eğitim…

    YanıtlaSil
  136. Ne, neden böyle.? Nasıl çözülür.? Sorularının cevaplarını alınca önce bi zihin rahatlıyor. Geri kalan öğrenirken eğlenin programı gibi. Emeklerinize sağlık, iyi ki yollarımız kesişmiş kıymetli Deneyimsel Öğreti Ailesi.. ❤️

    YanıtlaSil
  137. Güner Tozkoparan29 Nisan 2023 00:04

    Her yaşta herkesin mutlaka alması gereken muhteşem bir seminer.

    YanıtlaSil
  138. Öğrenince insanın kafası rahatlıyor, ilişkiyi kaosa sürükleyen bir sürü düğüm çözülüyor ve insan daha büyük meseleleri için enerji israfı etmemiş oluyor. Bu gerçek bir konfor...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.