recent posts

banner image

İlişkide Ustalık Programı

 


İlişki…

6 harf, 3 hece, 1 kelime…

Yazılışı basit ama pahada çok kıymetli bir kelime…

Peki, neden kıymetli?

Çünkü hayatın her aşamasında benimle olan bir kavram…

Bugün, beni ben yapan ne varsa hepsi geçmişte kurduğum ilişkilerin bir harmanı…

Yarın ne olacağımı ise bugün kurduğum ilişkiler belirleyecek…

Peki, ne kadar farkındayım?

Yaşam amacıma beni ulaştıracak kavramın ne kadar farkındayım?

Mutlu mu olmak istiyorum? Başarılı mı olmak istiyorum?

Ne istersem isteyeyim, ilişki kurmadan o amaca ulaşamıyorum…

Peki, ne yapmalıyım?

İlişkilerimin çoğunda çırak durumdayım, ustalığa taşımam gerek. Ancak bu şekilde yorgunluklarım azalır. Zira usta iş yaparken kolay kolay yorulmaz. İlişkide usta olan da ilişkilerin içinde bu kadar boğulmaz, yıpranmaz, yıpratmaz, kördüğüme çevirmez. Problemleri sorun haline gelmeden çözmeye, adaletli davranmaya, emek vermeye çalışır. Tepkisel değil, etkisel olur.

Peki, o zaman İlişkilerde Ustalık Nedir?

İLİŞKİDE USTALIK 

İlişkinin kaynağı ne?

İnsanlar hem bir arada olmak isterken, hem de birbirleriyle neden zıtlaşırlar?

‘’Başta her şey yolundayken, şimdi bu hale neden geldik?’’

‘’Şimdi nasıl toparlayacağız?’’

İnsanoğlu bunları sorar ama sadece dert anlatır.

Problemi çözmek yerine, anlatmayı tercih eder.

İnsan, çözümü konuşarak bulacağını zanneder.

Çözüm gerçekleşmeyince, konuşmanın dozunu artırır ama maalesef etkisini de azaltır.

Konuşarak eve geç gelen eşi erken getirebiliyor mu?

Konuşarak çocuğuna elindeki bilgisayarı bıraktırabiliyor mu?

Patron konuşarak elemanlarının verimliliğini artırabiliyor mu?

Aksine, tam zıttı gerçekleşiyor; Kulaklar sağır oluyor.

O halde, sözümüzün kıymeti nasıl artacak?

Hepimiz çekici ve güçlü olmak isteriz. 

Gerçekten çekici olmayı nasıl öğreneceğiz?

Karşımdaki insanın hayatında nasıl anlamlı olacağım?

İçinden çıkılamaz sandığımız, tıkanıp kaldığımız problemlerimizin çözümü gerçekten o kadar zor mu?

Peki ilişkilerde dengeyi nasıl yakalarız?

Nasıl ihtiyaç karşılayan, zıddında da ihtiyacı giderilen olacağım?

Temel ihtiyacımız ne? Ya tat almak istiyoruz ya da bize fayda versin istiyoruz. 

Her ikisini de hayattan almayı nasıl başaracağım?

İlişkimde etkimi nasıl artıracağım? 

İlişkiyi çıkmaz sokağa getiren ne?

Ve o çıkmaz sokağa girdiysem nasıl çıkacağım?

Mükemmel bir dengeye sahip şu hayatın içinde ben nasıl dengeye geleceğim? 

ve gerçekten nasıl mutlu olacağım?

Tüm bunlar ve daha fazlasını için ihtiyacın olan gerçekleri 'İlişkide Ustalık ' Seminer Programında bulabilirsin...

İşte İlişkide Ustalık Seminer Programı; 

  • İletişim ve ilişkinin ne olduğunu  anlatır.
  • İlişkiye nasıl yön verebileceğimizi anlamamızı sağlar.
  • İlişkilerimizde yaptığımız hata ve doğruların ne olduğunu anlatır. 
  • Hatalarımızı azaltıp doğrularımızı nasıl çoğaltabileceğimizle ilgili stratejiler verir. 
  • Etkili ilişki kurabilmeyi bize anlatır. 
  • Doğru bildiğimiz yanlışları fark etmemizi sağlar.
  • ”Eşimin, çocuğumun, yöneticimin her dediğini yapıyorum. Buna rağmen, neden bir şey yapmıyormuşum gibi tepkiler veriyorlar?” sorusunun cevabını ve çözümün stratejilerini verir.
  • İlişkilerde ustalaşmayı sağlar. 

Peki, İlişkide Ustalaşmak Nedir?

İlişkide ustalaşmak hayatta ustalaşmak demektir. 

İnsan ustalaştıkça minimum malzeme ile maksimum sonuç alabilir hale gelir. 


Bu seminer programına katılmanın bize faydası ne?

● Dünümüze göre daha iyi olmamızı sağlar.

● Beklentimizi doğru yere yerleştirmemize yardımcı olur.

● Bu hayatta, gerçekleştirebildiğimiz veya gerçekleştiremediğimiz yönlerimizi  fark etmemizi sağlar.

● Hayattaki gerçek problemlerimizi deşifre etmemizi sağlar.

● Dengede bir ilişki kurmanın yöntemlerini verir. 

● ‘’İlişkide sınırları nasıl koruyabilirim?’’ sorusuna çözüm olacak bilgiler verir.


Kimler Katılabilir?

‘’Kim Kimdir ?’’ programını almış olan ve ergenlik yaşını geçmiş olan herkes bu programa katılabilir. 


İlişkide Ustalık Programı İlişkide Ustalık Programı Reviewed by Deneyimsel Tasarım Öğretisi on Temmuz 30, 2022 Rating: 5

119 yorum:

  1. Gününüzün kanayan yarası, ilişkiler..
    İyi niyetle yaptığımız, doğru sandığımız yanlışlar..
    Gerçeklerle yüzleşmeye cesareti olanların katılabileceği bir eğitim..

    YanıtlaSil
  2. Keşke çokkk daha önce sizi tanisaydim...yaptığım hataları tekrarlamazdim...ilişkide yaşam klavuzum oldunuz...teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. İnsanın iliskilerini yonetebilmesi için şiddetle tavsiye ederim İlişkilerde Ustalık Seminerini

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar doğru tespitler

    YanıtlaSil
  5. Herşey bitti artık hiç bir şey düzelmez dediğim bir zamanda, karşıma çıkıp yön veren bir eğitim oldu. Vesile olan herkese teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Doğru bilinen yanlışların gözler önüne serildiği, test ettikçe gerçekliğinin tek tek tespit edildiği bir eğitim programı. İnsanın kendini bütün çıplaklığıyla görebildiği, sansürsüz, maskesiz.. Herkesin bilmesi gereken ama esas marifetin uygulamak olduğu bir eğitim programı.. Öğrendikçe insan kaçırdığı yıllara üzülüyor

    YanıtlaSil
  7. Doğru bilinen yanlışların anlatıldığı bir eğitim programı, insanın bütün çıplaklığıyla gözler önüne serildiği, maskesiz, sansürsüz... Öğrendikçe bilmeden geçirdiği yıllara üzülüyor insan

    YanıtlaSil
  8. Bu eğitim ilkokuldan itibaren okullarda ders olarak verilse keşke.
    İyonik bağları,kovalent bağları öğreniyoruz, ailemizdeki ve çevremizdeki bağları neden öğrenmiyoruz.
    Üçgenin iç açılarını öğreniyoruz ama ailemizdeki problemleri çözemiyoruz.
    Mendel kanununu biliyoruz. Ama bezelyenin ne zaman çıktığını ,nasıl pişirildiğini bilmiyoruz. Hayatta bize gereken (mikroda ve makroda) tüm yasaları anlattığın için teşekkürler Deneyimsel Öğreti...

    YanıtlaSil
  9. Eğitimle ilişki mi düzelirmiş? Benim ilişkimi ne bilecekler? Eğitimi ben alsam da karşımdaki eğitilmedikten sonra nasıl düzelecek bu işler? Bu sorular, önyargılar çözümü tıkayan engeller. İnsan kendi tıkacını bir atabilse herşeyin çözümü olduğunu üstelik bu çözümün kendinde olduğunu görebilecek. Bilmek için öğrenmek gerek, öğrenebilmek için öğrenci olmak gerek... Öğrenci olmadan Bilen olunmaz. İlişkinin gerçekliğini öğrenmek isteyen her öğrencinin katılması gereken bir program. Emek veren herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. İnsanın her an içinde bulunduğu ilişki... herkesin bilmesi gereken gerçekler bunlarken keşke okullarda bize öğretilseydi. Farkına varınca çok şey değişiyor.

    YanıtlaSil
  11. Her insanın alması gerektiğine inandığım bir eğitim. Şiddetle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  12. İlişki Usta olmak...Hayatımın temel sorunu iken biz çözümleri karşımızdakinin değişmesinde arıyoruz. Eğitime katıldıktan sonra tümüyle bakış açım değişti. Sorunu hep başkalarında aramayı bıraktım. Çözümün bende olduğunun sorumluluğunu almaya başladım. Herşey için çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız

    YanıtlaSil
  13. Bütün mesele dengeyi kuramadığımızda olmuyor mu zaten?
    Ergenlik çağındaki çocuğumuza yumuşak davranınca olmuyor, sert davranınca olmuyor
    Bazen insan duvara konuştuğunu zannediyor
    Ne zamanki karşıdakinin gerçek ihtiyacını insan anlıyor, o zaman yol alınıyor
    İlişkide ustalıkla gerçek ihtiyacın nasıl anlaşılacağını öğrendim

    YanıtlaSil
  14. İnsanlar ile olan ilişkimi el yordamı ile kurmuşum gözlerimi açtığınız için teşekkürler. Herkesin katılmasını tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  15. Kimlerle ne zaman iletişimde olmalıyım?
    Kimlerle ne zaman ilişki kurmalıyım?
    Ve belki öyle zamanlar gelecek ki, ilişkim olanla dahi dengeyi sağlamak için, iletişim evresine gecmeyi tercih edeceğim...
    Doğru soruları sorarak, doğru cevaba ulaşma idraki sağlayacak bu iceriğe,
    denge üzerine ilişkiler kurabilmek adına ihtiyaç var.
    Emeği geçen tüm hocalarımızın, emeğine sağlık 🌼

    YanıtlaSil
  16. Bu kadar bir yazı ile bile o kadar çok şey anlatılmış ki doğru bildiğimiz yanlışlar.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. İlişki hayatımızın sırrı. İlişkilerimizi düzelttikçe hayatımızda daha yaşanır daha konforlu hale geliyor. DTÖ ile de bunu nasıl yapacağımızın cevaplarını alıyoruz.

    YanıtlaSil
  18. Kaliteli ve konforlu yaşam için önemli bir program…

    YanıtlaSil
  19. Birçok şey öğreniyoruz hayatta peki nasıl ilişki kuracağımızı? Es geçtiğimiz ama en önemli konulardan biri. Farklılıklara rağmen nasıl bir arada olacağız ?

    YanıtlaSil
  20. İlişkileri dengeye getirmenin anahtar eğitimi :)

    YanıtlaSil
  21. Fayda görebileceğiniz bir program. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  22. Yıllar evvel karşılaştığım fakat kıymetini anlamam için bir sürü olay yaşamam gereken program... Yurtdışı ve Türkiye’dekiler dahil karşılaştığım en iyi içerik... Kesinlikle alınmalı. Tanıdıklarımı kolundan tutup götürüyorum, her fırsatta anlatıyorum, tanımadıklarıma da buradan sesleniyorum:)) Benim yaptığım hatayı yapmayın, ertelemeden mutlaka gidin!

    YanıtlaSil
  23. ilişkilerine yön veren hayatına yön verir..

    YanıtlaSil
  24. Doğru bildiğimiz yanlışlar
    Öğrendikten sonra Yanlışa çabalarımız insana acı veriyor

    YanıtlaSil
  25. İlişkide Ustalık egitimi herkesin gitmesi gereken bir program tavsiye ediyorum...Faydasını gördüm görmeniz dileğiyle....

    YanıtlaSil
  26. İlişkilerde haklı çıkmak için meğer mutluluğu ıskalamış insanoğlu..İlişkide adalet ve sınır çok etkileyiciydi

    YanıtlaSil
  27. Çok yanlış bildiğimiz noktalari anlayıp farkındalık sağlıyor ve çok faydali

    YanıtlaSil
  28. Çok beğendim eğitimi tavsiye ederim herkese

    YanıtlaSil
  29. En çok da konuşarak çözeceğimize inandık. İnşallah farkına vardıklarımızı hayatımızda da uygularız. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  30. Herkesin alması gereken bir program İlişki Ustalığı.. Yazıda anlatıldığı gibi bu bilgiler hayatta ustalaşmak için tam da ihtiyacımız olan bilgiler..

    YanıtlaSil
  31. Bu eğitime katılmadan önce karşımıza gelen insanların ve olayların tesadüf olduğunu ve bir problem yaşıyorsak zamana bırakılması gerektiğini düşünürdüm. Çünkü çözüm gerçek olmayınca, sonuç aynı yerde dolanıp durmaktan başka bir şey değildir. Bu eğitimlerde aldığınız notları yıllar sonra açıp okusaniz bile aynı gerçekliği ile bak burda not almışım diyebiliyorsunuz.

    YanıtlaSil
  32. İlişkide güçlü ve etkili insan nasıl olunur?
    Fayda ve keyif alınır?

    YanıtlaSil
  33. Konforlu bır ilişki, dengeli bir hayat, iyi niyet ile başladığın yolda uğradığın bütün haksızlıkların cevabını veren çok çok özel bir eğitim. Aldığım ve herkese gönül rahatlığı ile tavsıye edeceğim bir eğitim.😻

    YanıtlaSil
  34. At izi it izi bir birine karıştı diye bir deyim var Bu eğitimde ayrıştırma imkanım olmuştu.

    YanıtlaSil
  35. En çok ihtiyacımız olan en beceremediğimiz konu ilişki… kafa açıcı bir yazı, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  36. Hepimizin doğru zannettiği ve aslında yanlış olan bilgiler neler hep beraber görelim 💐

    YanıtlaSil
  37. İlişkinin gerçekte ne olduğunu , tüm yönleriyle anlatan ve farkındalık oluşturan bir seminer programı.

    YanıtlaSil
  38. Gerçeği bilmek istiyorsanız İlişkşde Ustalık Semineri!!

    YanıtlaSil
  39. İnsana büyük ayna gerekmez.İç dünya aynasına bakmak gerekir.İnsanın kendisine ayna tutması...
    Herkesin alması gereken bir program İlişki Ustalığı...
    Yazıda anlatıldığı gibi bu bilgiler hayatımıza ayna tutmak için tam da ihtiyacımız olan bilgiler...

    YanıtlaSil
  40. İlişkide olmak bağ kırmak demek. Bağlı olduğumuz insanlarla nasıl bir ilişki içerisindeyim? Hayatın karşıma çıkaracağı engel ya da İyilikleri yönetebilmek için yöntemlerim var artık...

    YanıtlaSil
  41. Hayatımızı konforlu yaşamak istiyorsak mutlak bu bilgilere ulaşabilmek için eğitimi almalıyız

    YanıtlaSil
  42. Eğitim içeriği ne guzel anlatılmış, elinize sağlık.
    Doğru bildiğimiz yanlışlar meğer eşimizle, annemizle ,babamizla, çocuğumuzla iliskimiz var zannederek ne kadar da yapılıyormuşuz.

    YanıtlaSil
  43. Tek kelime ama çok anlamlı. Bildiğimizi zannettigimiz ama aslında hiç bir fikriniz olmadığı bir konu

    YanıtlaSil
  44. İlişki ve iletişim farkını bilmek çok gerekli. Bedel ve Beklenti konusu mutluluğun sırrı. Çok faydalı bir eğitim.

    YanıtlaSil
  45. İlişki ustalığı harika bir seminer ben biliyorum dediğiniz anda ters köşe oluyorsunuz. Çevremle, ailemle ilişkimde çocuğumu büyütürken yaşadıklarım. Keşke daha önceden bu seminerlere katılsaymışım. Şimdi bütün Gençlere , yeni evleneceklere çocuk büyüteceklere ısrarla bu dersleri almalarını söylüyorum. Hayatınızın başrol oyuncusu siz mi olacaksınız yoksa başkasının olmasına göz mü yumacaksınız? Karar sizin hiç bir şey için geç değil. Haydi

    YanıtlaSil
  46. “usta iş yaparken kolay kolay yorulmaz. İlişkide usta olan da ilişkilerin içinde bu kadar boğulmaz, yıpranmaz, yıpratmaz, kördüğüme çevirmez.“ 🌸🌸

    YanıtlaSil
  47. İlişki kurmadan neyi başarabiliriz, ya da neyi başarmış oluruz ki? Gerçekten pahada kıymetli 💞

    YanıtlaSil
  48. İletişim kazalarını azaltmak için, daha az yorulup daha çok anlaşılabilmek için, daha iyi anlayabilmek için harika bir eğitim...

    YanıtlaSil
  49. Kim ilişkilerinde haksız çıkmak ister ki? Peki o zaman hep ben mi hakliyim? İlişki ne u şekilde ne kadar var olur ?

    YanıtlaSil
  50. Cagimizin iletisim ve iliski problemlerine yanit veren faydalj bir program

    YanıtlaSil
  51. En çok kullandığımız ama çokta hata yaptığımız bir bölüm ilişki, ilişkiler, ilişkilerimiz … Bu sebepten tekrar sıfırdan başlayıp öğrenmeli ve yola devam etmeliyiz bu eğitimle .

    YanıtlaSil
  52. Herkesle ilişki de olmak mı yoksa iletişimde olmak mı? Herkesle herşeyi aynı miktarda paylaşmak mı doğru? Sınırlarımızın olması mı doğru? İlişki kuracağım insanları seçip, bu doğrultuda önce iletişim kurup sonra ilişkiye nasıl dönüştürebilirimin doğru yolunu öğrenmenin yolu …

    YanıtlaSil
  53. Çok tavaiye ederim..

    YanıtlaSil
  54. Emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  55. Doğru sandığımız yanlışlar öyle çokmuş ki ... Bu eğitim bakış açımı çok geliştirdi.

    YanıtlaSil
  56. Etkili iletişim kurmak ne kadar önemli... Konuşarak kimseyi ikna edemiyor olmak da çok şaşırtıcı bir bilgi...

    YanıtlaSil
  57. İnsanoğlu çok popüler olmaylaı, çok insan tanımayla ilişkide usta olduğunu zannediyor oysa ki gerçek ustalık farklılıkları anlayıp yönetebilmektir

    YanıtlaSil
  58. Bugün beni ben yapan geçmişti kurduğum ilişkilerim peki şu anda ilişki kalitem nedir?Hayallerim var peki o hayallere kavuşturacak tavır, davranış yada ilişkide miyim?

    YanıtlaSil
  59. İlişkide ustalaşmak hayatta ustalaşmaktır. Çok güzel

    YanıtlaSil
  60. İnsan hayatın stratejisi ile hızlı ve maliyetsiz yol alır.

    YanıtlaSil
  61. İletişim en cok gol yendiğimiz yer. Gerçeğini bilmek ne güzel

    YanıtlaSil
  62. Çok fayda veren herkesin alması gereken bir eğitim 🙂

    YanıtlaSil
  63. İlişkilerde ustalaşmak hayatta ustalaşmak…. Herkes her şeyi bildiğini zannediyor. Oysa en büyük cahillik bilmediğini bilmemek. Bana çok şey kattınız. Teşekkür ederim iyi ki…

    YanıtlaSil
  64. İlişkilerimde yaşadığım problemleri görmemi sağladınız çok güzel bir eğitim 🌸

    YanıtlaSil
  65. Bu eğitimle karşılaştığım için kendimi çok şanslı hissediyorum. Emekleriniz için teşekkür ederim 💐

    YanıtlaSil
  66. İletişimde ustalık dersleri ile değişimin öncelikle kendimde başlaması gerektiğini öğrendim sonrasında ise çevrem değişti. Çok faydalı bir eğitim iyi ki o adımı kendim için atmışım diyorum.

    YanıtlaSil
  67. Bu eğitimle insan neyi neden ve nasıl yaptığını daha iyi anlıyor ve ilişkileri de anlam kazanıyor emeği geçen herkese teşekkürler 🌸

    YanıtlaSil
  68. İlişkilerin çatışarak değil uzlaşarak çözümünü bulmama yardımcı olan bir seminer programıydı , çok faydalandım , tavsiye ettim dost ve arkadaşlarıma daima…

    YanıtlaSil
  69. Çok faydalı bir eğitim Herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  70. İletişim çok önemli bir konu. İletişim ustalığı eğitimi insanın hayatına yön veren bir pusula gibi. Çok kıymetli bir eğitim herkes için öneririm

    YanıtlaSil
  71. Herkesin sosyal medyayı, mesajlaşmayı iletişim zannettiği, kendi derdini anlatmayı ilişki zannettiği bir çağdayız
    Ne kadar iletişim ve ilişki fakiriyiz
    Herkesin ihtiyacı olan bir program
    Çok güzel bir tanıtım
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  72. İlişkide ustalaşmak mı?Gerçekten çok merakla eğitime başlamayı bekliyorum🙏🏻Gidenlerden hep çok olumlu dönüşler aldım👌

    YanıtlaSil
  73. İnsanoğlu hayatinda değişim dönüşüm yaşamak istiyorsa bu egitimi almali. Bizde oldu sizede olabilir.

    YanıtlaSil
  74. İletişimde ilişki kuracağım canlıyı seçmek, ilişki kurmak, ilişkiyi yürütmek, değer vermek, değer görmek, sevmek, sevilmek, anlamak hoşgörülü olmak sabretmek gerçeğini öğrenince ne güzel.Mutlaka eğitim alın; ilişkide ustalaşan hayatta ustalaşır.

    YanıtlaSil
  75. İçerik çok etkileyici ve detaylı.Faydalanmak ve uygulamak dileğiyle…

    YanıtlaSil
  76. İnternet ile birlikte sosyalleşme ve iletişimin kurulduğunu zannetiğimiz bir dönemde, gerçek iletişimin nasıl ve kim tarafından kurulacağını bize etkili bir biçimde anlatan programdır.

    YanıtlaSil
  77. Sorunlara dair verilen örnekler harika

    YanıtlaSil
  78. Suçu sıkıntıyı vb durumlar karşısında aramaktan vazgeçebilmek büyük konfor cunkukarsidaki problem benim yansimam durup kendime bakmak buyukbir farkındalık oluşturuyor...

    YanıtlaSil
  79. Her gün iletisim halindeyiz. Iletisim kalitemi hayat kalitemiz. En zorlu kapılar bile dogru ve güzel bir dille acilir.

    YanıtlaSil
  80. Insan insana lagzim dir ,
    Iliskilerde ustalik
    Bu zamanda dahada alingan yorulmus
    Bir toplumu anlayabilmek ustalik gerek

    YanıtlaSil
  81. Hayatı bir değil bir kaç gömlek üstte yaşatan bir program :)

    YanıtlaSil
  82. İletişimde usta olmak gerçekten basitmiş gibi görünse de çok emek isteyen bir süreç. Doğru yöntemlerle doğru iletişim kurmak için kesinlikle alınması gereken bir eğitim.

    YanıtlaSil
  83. Konuşarak çevremdekilerde etkili olmaya çalışıyordum. İşte aslında tam tersini yapmam gerektiğini anlamam bu eğitim sayesinde oldu.😊 Çok faydasını gördüm 🙏🏻💜

    YanıtlaSil
  84. İlk insandan bu yana insanın problemidir ilişkiler... çözebilen vezir, çözemeyen rezil oluyor, kul oluyor köle oluyor, özgürleşmeye var mısın:)

    YanıtlaSil
  85. Gerçek ilişkinin ne olduğunu anlayabilmek için çok faydalı bir eğitim...

    YanıtlaSil
  86. Hayatım boyunca belki yüzlerce kez sorduğum 'neden böyle oldu' sorusuna cevap bulduğum, cevap bulurken en acı şekilde kendimle yüzleştiğim; keşke daha önce alsaydım dediğim seminer. Emeği geçen herkesin yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  87. Bu egitime yurtdisindan katildim, özellikle is hayatimda ve özel hayatimda cok faydasini gördüm. Iletisim nedir? iliski nedir? Insan bu sorularin cevaplarini bulunca, aslinda iletisim de ve iliski kalitesinde bir fark olusturabilir. Ögrenmek isteyen herkese bu egitimi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  88. Aktif olanın değil,pasif olanın güçlü olduğunu anlamak ve bedeli nereye ödeyeceğini bilip.nasil beklenti içine gireceğini öğrenmek.daha ne olsun

    YanıtlaSil
  89. "İnsan insan derler İnsan nedir bildin mi sen".Başta ben kendimi bilmiyormuşum .Çok güzel çok faydalı bir eğitim .

    YanıtlaSil
  90. İlişkilerde Ustalaşmak, hayatta ustalasmaktir

    YanıtlaSil
  91. iletişim kalitemizi arttırmadan bu hayatta mutlu olamayacağımızı en derinden anladığımız müthiş bir eğitim.

    YanıtlaSil
  92. benim almam gereken en önemli eğitim diye düşünüyorum kesin gidilmeli

    YanıtlaSil
  93. Hayata,hayatınızda olan kişilere ve yaşadığınız olaylara farklı bir gözle bakmak istiyorsanız bu eğitimi mutlaka almalısınız.

    YanıtlaSil
  94. Hayat bir denge üzerine kurulu zaten sistemi tam anlayabilsek ne üzülür ne uzeriz hiçbir sey için geç değil yaşadığımız sürece öğrenmeye açığım...

    YanıtlaSil
  95. İnsanın kendini ifade edebilmesi, çevresinin onu anlayabilmesi için gerekli olan iletişimi kurup onu ilişkiye çevirebilmesi mühim olan. Bu konuya verdiği önceliği için ustalaşmak için bi yol gösterici eğitim.

    YanıtlaSil
  96. İlişki her alanımızda var İlişki sadece bayan ve erkek arasında olan değil.Anne çocuk , arkadaş , iş , yönetici ……. Kısaca hayatımızın her alanında ilişkilerimiz var ve bunlarla bazen başa çıkamayız ya da yoruluruz.İşte tam da böyle bir zaman da bu eğitimlerden faydalandım ve şu anda ; öncesinde benim için kaos olan her durumun üstesinden kolaylıkla gelebilir durumdayım Hatta daha ileriye gidip sevdiğim insanlara bu eğitimlerden aldığım bilgiler doğrultusunda yol göstermeye çalışıyorum ve bu eğitime kaltımalarını öneriyorum. Eğer siz şu an bu yorumu okuyorsanız ve içinden çıkamadınızı düşündüğünüz bir durumdaysanız HİÇ VAKİT KAYBETMEYİN bu seminerlerden faydalanın Ben çok faydasını gördüm😊
    Benden söylemesi🌸🌸🌸❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  97. Ben almistim bu semineri ve cok faydasini gordum. Insanin once kendisini tanimasi ve bilmesi en dogru ve onemli baslangic. Kendini kabul etmek cok kritik bir meziyet. Bu egitim de o uzun yolculuk icin cok degerli ipuclari verdi bana. Kendini kabul edince, baskalarini ve kimi zaman zitliklari kabul etmem de kolaylasti. Cok tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  98. Hayattaki işlerin ve ilişkilerin konuşarak düzelmediğini her işveiliski için bedel gerektiğini ve insanıtollayacak ol

    YanıtlaSil
  99. Karşımızdakiyle doğru iletişim kurabilmek için onun duygu ve temsil sistemini bilip, beklentilerimizi bu yönde tutmak bence en önemli etkenlerden. Çünkü hayatta daha fazlasına sahip olmak değil, beklentilerimizin gerçekleşmesi mutlu eder bizi :)

    YanıtlaSil
  100. Bu eğitimi herkesin alması gerekiyor yanlışı doğruyu anlayabilmesi için ilişkide ustalığı kaleminizle çok güzel yazdınız kaleminize emeğinize sağlık teşekkürler

    YanıtlaSil
  101. İlişkilerde ki duygu dengesinin sağlanması ve ilişkiye etkisi konusunda faydalı bilgiler içeren bir seminerde.

    YanıtlaSil
  102. Insanın ellerini başının arasına alıp ben bu güne kadar ne yapmışım sorusunu sorduran egitim

    YanıtlaSil
  103. Dogru bildiğim yanlışlar. Kendimizi davranışlarınızi irdeyebilme programı
    Hayatımızın en önemli problemi iletisim . Kaleminize sağlik

    YanıtlaSil
  104. İyiki kesişti yolumuz 🐣

    YanıtlaSil
  105. İlişkilerde Ustalık hayatta ustalaşmak...

    YanıtlaSil
  106. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  107. İliskilerde ustalasmak hayatta ustalasmaktır.. usta hayatında yorulmaz zorlanmaz.. ilişkilerimiz yoruyorsa çıraklık bölümünü gecmedik ve acı çekiyoruz demektir.. o halde nasıl ustalasır, nasıl başarılı ve mutlu olurum?? Sorusunun cevabı ilişkide ustalık seminerinde..
    Davetlisiniz..

    YanıtlaSil
  108. İliskilerde ustalaşmak büyük konfor sağlar
    İste evde ailede sosyal yaşamda
    Ney ne icin neden nasıl için cevaplar hazır herkese iletisim ustaligi programını almasını tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  109. İliskilerde ustalaşmak büyük konfor sağlar
    İste evde ailede sosyal yaşamda
    Ney ne icin neden nasıl için cevaplar hazır herkese iletisim ustaligi programını almasını tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  110. Vermiş olduğunuz bilgiler için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  111. Katılıp çok faydasını gördüğüm, ilişkilerimde yaptığım yanlışları ve doğruları görmemi sağlayan bir eğitim 🌸

    YanıtlaSil
  112. İlişkide ustalaşmak hayatta ustalaşmaktır. Bir bebek ana rahmine düştüğü anda ilişki kurmaya başlıyor ve bu ölene kadar devam ediyor. Ben kendime yeterim, ben herşeyi kendim yaparım diyen en muhtaç olan oluyor. Neden peki?

    YanıtlaSil
  113. İnsanları tanıyabilmek, önyargısız anlayabilmek için çok faydalı bir eğitim

    YanıtlaSil
  114. Çok keyif alarak katıldığım bir programdı. Hayatımı öyle değiştirdi ki etraftaki insanlar sana bir şey olmuş demeye başladı. Beni bu eğitimle tanıştıran dostuma minnettarım 💜

    YanıtlaSil
  115. Bu güzel faydalı semineri herkese tavsiye ederim. Ön yargıyla yanaşan herkesin okumasını istedim, ilişki kurarken insan nerde ne yapmalı nerde ne yanlış yaptım sorusunu kendine sordurur ve yön verir hayatlarımıza. En zor olan ön yargılı ve herşeyi ben bilirim düşünen insanlarla ilişki kurmak onlarlarla nasıl ilişki kuracağımız bize yönteminin gösteriyor.

    YanıtlaSil
  116. Ömrümüz boyunca o kadar çok insanla ilişki halinde oluyoruz ki ve orada ilmimiz olmadığında hayat çok zorlaşıyor. Hayatı ve ilişkileri tadında yaşamak için ilişkide ustalık eğitimi herkese lazım.

    YanıtlaSil
  117. Farkındalık oluşturan bir yazı. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  118. ‘’Başta her şey yolundayken, şimdi bu hale neden geldik?’’
    Keşke o hallere gelmeden görülebilse..:

    YanıtlaSil
  119. Ve insan çıraklığında debelenip duruyor hakkaten..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.